Spørgsmål til levering
Hvornår er min ordre fremme?
Afhængigt af den leveringsmetode, du har valgt, varierer leveringstiden.
Danmark: 1-3 arbejdsdage.
Europa: 2-5 arbejdsdage.
Resten af verden: 5-8 arbejdsdage.
*Gælder ikke forudbestillinger
Forudbestillinger
Har du forudbestilt?
Den forventede forudbestillingsdato står på produktsiden over købsknappen.
* Bemærk, at der kan forekomme forsinkelser, da det kun er en forventet dato.
Er du i tvivl, om du har lavet en forudbestilling? Dette fremgår på produktsiden, i kurven, ved betaling og i din ordrebekræftelse.
Mange af vores populære produkter bliver hurtigt udsolgt og overgår til forudbestilling med 2-4 ugers levering. For at sikre dig næste restock anbefaler vi at forudbestille.
Ordrer med både lager- og forudbestillingsvarer sendes samlet, når alt er klar.
Du kan altid annullere, så længe ordren ikke er afsendt.
Mangler en ordrebekræftelse?
Tjek venligst om du har skrevet den rigtige mail.
Der kan gå op til 24 timer, før du modtager en bekræftelses-email, så vent venligst.
Hvis du ikke har modtaget den efter 24 timer, skal du kontakte vores kundeservice : support@tryless.dk
Bemærk: Vi skal bruge dit tlf og fulde navn brugt til din bestilling
Mangler leveringsbekræftelse?
Du modtager automatisk en e-mail, når din pakke er blevet afsendt.
Bemærk venligst, at nogle produkter har en længere leveringstid (forudbestillinger).
Hvis et produkt i din ordre har en længere leveringstid, vil hele din ordre blive sendt, når alle produkterne i din ordre er kommet på lager.
Ordrer med både lager- og forudbestillingsvarer sendes samlet, når alt er klar.
Skrev forkert e-mail adresse?
Vi kan ikke ændre din e-mail adresse, når du har afgivet en ordre, men vores kundeservice kan hjælpe dig med at sende det hele igen til den korrekte e-mail adresse.
Kontakt : support@tryless.dk
Skrev forkert leveringsadresse?
Kontakt venligst vores kundeservice hurtigst muligt vedrørende dette. Kontakt : support@tryless.dk
Bemærk: Vi kan ikke hjælpe uden et ordrenummer
Hvis ordren allerede er blevet behandlet, kan vi desværre ikke ændre adressen for dig.
Hvor sendes pakken fra?
Alle vores produkter sendes fra Køge, Danmark (Danmark er en del af EU - igen told i EU).
Spørgsmål til retur og bytte
Problemer med støtten?
Problemer med støtten?
Det kan skyldes, at du har bestilt en for stor top. Hvis den sidder løst om brystet/kroppen, anbefaler vi at bytte til en mindre størrelse – gratis her
Jeg mangler returlabel?
Der kan gå op til 72 timer (hverdage) før vores system opretter og sender et label.
Din retur er registreret i det du anmoder om label så det går ikke udover din returret.
Du modtager dit label på den email du oplyste ved køb.
Du kan enten printe eller skrive din label-less kode på din pakke med en tusch.
For at skåne miljøet vedlægger vi ikke en returseddel i pakkerne. Hvis du ønsker at bytte, skal du gøre dette via vores online retur- og bytteportal Klik her
Er min returnering ankommet?
Det kan tage op til 10 hverdage at behandle din returnering, fra den ankommer til vores lager.
Når den er behandlet, modtager du en e-mail. I mellemtiden kan du spore din returnering med trackingnummeret fra dit label Klik her
Hvordan laver jeg en ombytning?
I tilfælde af ombytning er returforsendelsen gratis.
- Opret din bytte og størrelse via returportalen Klik her
- Oplys om dit ordrenummer og email brugt til den første bestilling
- Når vi modtager din returnering, bliver din bytte ordre sendt hurtigst muligt
Hvordan laver jeg en returnering?
Følg disse trin:
- Udfyld din retur via vores returportal Klik her
- Pak dine varer forsvarligt, helst i den samme pose, som de blev sendt i. Brug ikke en større pose eller kasse, da det medfører et tillægsgebyr.
- Print eller skriv din label-less kode tydeligt på posen (koden står i venstre hjørne på dit label).
- Aflever din returpakke i nærmeste DAO pakkeshop.
For at skåne miljøet vedlægger vi ikke en returseddel i pakkerne. Hvis du ønsker at bytte, skal du gøre dette via vores online retur- og bytteportal Klik her
Jeg har ikke en printer?
Vores labels er printfri. Hvis du vælger vores labels i portalen, vil de komme med en label-less kode i bunden venstre hjørne.
Du kan derfor selv vælge, om du vil printe det, eller skrive koden tydeligt på din pakke.
Det er dit ansvar at sikre, at DAO kan læse din kode, så sørg for at skrive den tydeligt.
Godt råd: skriv koden sådan: xxx-xxx-xxx
Hvordan virker tilbagebetaling?
Tilbagebetaling
Fortryder du dit køb, får du naturligvis dine penge retur som du har indbetalt til os - retur fragtomkostninger.
Det kan tage op til 10 hverdage at behandle din returnering, fra den ankommer til vores lager.
Når den er behandlet, modtager du en e-mail. I mellemtiden kan du spore din returnering med trackingnummeret fra dit label Klik her
Derefter modtager du typisk pengene retur indenfor 1-5 hverdage alt efter din bank.
Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet.
Reklamation
- Hvis du har modtaget en vare der fx er ødelagt, bedes du kontakte vores kundeservice med dit ordrenummer og et billede af, hvad der er galt.
- Hvis du har modtaget den forkerte vare/forkert størrelse, bedes du kontakte vores kundeservice med dit ordrenummer.
Kontakt : support@tryless.dk Vi kan ikke hjælpe uden et ordrenummer
Kontakt os
Kontakt vores support på support@tryless.dk
Spørgsmål til produkt, pude eller størrelse
Toppen/kjolen er for stor
Hvis toppen er for stor, bytter vi den gratis for dig.
Det er vigtigt, at størrelsen passer korrekt, da den ellers ikke kan støtte din barm optimalt.
Læs dette før: Din retur eller ombytning accepteres ikke, hvis:
- Returfristen på 14 dage er overskredet.
- Varen ikke er forsvarligt pakket og er blevet skadet under transport.
- Varen ikke er i original stand, fx med spor af parfume, makeup, eller røglugt.
- Hangtags er fjernet eller beskadiget.
Afvises varen ved levering, pålægges fragt og returfragtomkostninger.
Toppen/kjolen er for lille
Hvis toppen er for lille, bytter vi den gratis for dig.
Det er vigtigt, at størrelsen passer korrekt, da den ellers ikke kan støtte din barm optimalt.
Læs dette før: Din retur eller ombytning accepteres ikke, hvis:
- Returfristen på 14 dage er overskredet.
- Varen ikke er forsvarligt pakket og er blevet skadet under transport.
- Varen ikke er i original stand, fx med spor af parfume, makeup, eller røglugt.
- Hangtags er fjernet eller beskadiget.
Afvises varen ved levering, pålægges fragt og returfragtomkostninger.
Problemer med støtten?
Det kan skyldes, at du har bestilt en forkert størrelse. Hvis den sidder løst om brystet/kroppen, kan toppen ikke støtte din barm. Toppen skal sidde ret tæt.
HUSK: Når du tager toppen på, løft dine bryster op og ind i puderne for maksimal løft og støtte.
Vi anbefaler vi at bytte til en mindre størrelse – gratis her
Læs dette før bytte: Din retur eller ombytning accepteres ikke, hvis:
- Returfristen på 14 dage er overskredet.
- Varen ikke er forsvarligt pakket og er blevet skadet under transport.
- Varen ikke er i original stand, fx med spor af parfume, makeup, eller røglugt.
- Hangtags er fjernet eller beskadiget.
Afvises varen ved levering, pålægges fragt og returfragtomkostninger.
Puden sidder ikke rigtigt
Hvis puden ikke sidder korrekt, har du sandsynligvis fået en pude, der er for stor eller for lille. Har du bestilt en forkert størrelse så kan du bestille puder her
Har du fulgt guiden og bestilt den rigtige pudestørrelse?
Kontakt vores kundeservice på support@tryless.dk med din normale bh størrelse samt den skålstørrelse, du har modtaget.
Vedhæft et billede af toppen på og en kort beskrivelse af, hvordan den sidder forkert.
Vi kan ikke hjælpe uden et ordrenummer: